משלוחים

נעלי פאולה עושה את מרב המאמצים על מנת לספק את ההזמנה בהקדם האפשרי, אך ייתכנו מקרים בהם ייתכנו עיכובים בזמני קבלת המוצרים (מוצר שאזל מהמלאי ונשלח לייצור אצל היצרן, זמני מבצעים מיוחדים וכדומה).

שליח עד הבית – עלות 30 ₪, בקנייה של מעל ל-300 ₪(ההזמנה מתייחסת פר מוצר ולא לסך ההזמנה הכולל )– חינם
משלוח עד הבית מתבצע בין השעות 09:00-18:00 ועל כן מומלץ להזין באתר כתובת בה תהיי זמינה בשעות אלו.

עם איסוף החבילה ממשרדינו ע"י חברת השליחויות, תקבלי מסרון על כך. לאחר מכן חברת השליחויות תתאם מולך את מועד קבלת המשלוח.

המשלוח יתבצע תוך 10 ימי עסקים מתאריך הרכישה באתר ברוב המקרים פחות (למעט מקרים בהם המוצר אינו קיים במלאי, במקרה זה זמן האספקה יהיה עד 14 ימי עסקים מתאריך הרכישה).

משלוחים לאזורים מרוחקים יתבצעו תוך 12 ימי עסקים (אילת, הערבה, יישובי צפון רמת הגולן, קיבוצים ויישובים שאינם סמוכים לכבישים ראשיים).

חברת השליחויות הינה חברה חיצונית, לכן לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו

מדיניות החלפות והחזרות

החלפה/החזרה תתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, לא נגרם נזק למוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית.
בעת החזרת מוצר תוכלי לקבל זיכוי בניכוי 5% מסך העסקה לאמצעי התשלום (לא תקף על פריטים אשר נמכרים במבצע ) איתו ביצעת את ההזמנה.
הזיכוי לאתר/החזר לאמצעי התשלום יינתן תוך 7 ימי עסקים מקבלת המוצר במשרדינו.
לא יינתן זיכוי כספי עבור דמי משלוח.
זיכוי כספי יינתן לכרטיס האשראי/ איתו בוצעה ההזמנה באותם תנאי תשלום.
אין החלפות והחזרות על דגמים הנמכרים במבצעי חיסול סוף עונה או במבצעי 1+1.

שליח עד הבית

אם הנך מעוניינת לבצע החלפה/החזרה של מוצר ע"י שליח בעלות 35 ₪ בלבד. לא תתאפשר שליחת מוצרים בדואר ישראל /דואר רשום תיאום האיסוף ע"י שליח יתבצע מול מחלקת שירות לקוחות בטלפון 0733406260 או באי-מייל info@paola.co.il
החלפה/החזרה באמצעות שליח הינה בעלות של 35 ש"ח מחיר זה נקבע על ידי חברת השילוח בלבד!
במקרה של החלפת מוצר ע"י שליח, יש למסור לשליח את המוצר המקורי שרכשת בעת קבלת  המוצר החלופי מהשליח ארוז באריזתו המקורית ובתוך שקית 

תיקון מוצר

במקרה בו נדרש תיקון למוצר שרכשת יש ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטל: 0733406260
את המוצר ניתן לשלוח על ידי שליח בעלות של 35 ש"ח. בלבד (בתיאום מראש) ולא ניתן לשלוח מוצרים דרך דואר ישראל/דואר רשום

שימי לב לא חלה אחריות על מוצרים שנקנו בסוף עונה.  בקיץ החל מ100ש"ח עונת חורף 249/199 ש"ח

לאחר תיקון המוצר ניתן לקבלו על ידי שליח עד הבית בעלות של 35 ש"ח

מוצר שאזל מהמלאי

אם המוצר שהזמנת אזל מהמלאי ואין באפשרותינו לספקו, ניצור איתך קשר טלפוני וניידע אותך. במקרה זה תוכלי לקבל מוצר חליפי או זיכוי לאתר או החזר כספי.

*שימי לב החברה רשאית לבטל הזמנה או מוצר אשר לא נמצא במלאי ללא התראה מוקדמת

*ישנם דגמים אשר מגיעים עד מידה 40 ולא 41 אך מטבע הדברים בהקמת המוצרים כתובים כ41 שימי לב בזמנה אשר הוזמנה ב41 והמוצר מגיע עד 40 יבטול ללא התראה