כפכפים מעוצבים לנשים

כשמדובר בנעליים, ובעיקר לנשים, אנחנו בעד יופי, אך קודם כול שהן תהיה נוחות. כמעט בארונה של כל אישה תוכלו למצוא כפכפים מעוצבים לנשים בסגנון כזה או אחר בעיקר כי כפכפים אלו נעליים נוחות מאוד.

האישה והנעליים

ייתכן שיום אחד יחקרו את נושא חיבתן של נשים לנעליים אבל באופן עובדתי נשים רבות מחבבות נעליים, קונות נעליים רבות ואפשר למצוא אצלן בארון סוגים רבים של נעליים החל בנעלי בית פרוותיות ומפנקות, מגפיים בכל מיני אורכים וגבהי עקב שונים, נעלי ספורט, נעלי ערב, סנדלים ובין כל אלה סביר להניח שאפשר יהיה למצוא זוג או שניים או יותר של כפכפים מעוצבים לנשים מסוג כל שהוא.

כפכפים מעוצבים

נוחות מקסימלית

כפכפי נוחות

בעבר הלא רחוק כפכפים שימשו רק כנעליים בבית, אחר כך היו כפכפי עץ ואף אחד לא דמיין לנעול כפכפים לערב. עם השנים הדגמים של הכפכפים התעדנו והותאמו לנעול כנעליים לכל מיני מטרות וכיום הן נעליים לגיטימיות לכל דבר.

כפי שתוכלו לראות באתר של נעלי פאולה מדובר בנעליים שאינן סגורות מאחור ולעיתים אף פתוחות מקדימה. כפכפי האצבע עשו את השינוי הגדול ביותר והפכו לפריט אופנתי ממש, בעל שם מותג המדבר בעד עצמו וכיום כמה לא מפתיע לראות נשים לבושות בחבוש אופנתי לערב ונועלות כפכפי אצבע או כפכפים מעוצבים לנשים גם באירועי ערב.

מתאימות לכל זמן

כפי שכבר ציינו אפשר למצוא היום כפכפים במגוון עצום של דוגמאות. כפכפי נשים ללא עקב, שטוחים ויש כאלה שמגיעים עד עקב גבוה, דגמים שהם סגורים לגמרי מקדימה ויש כאלה עם חורי הצצה לאצבעות או אפילו חשופות לגמרי. הכפכפים מאפשרים אוורור נעים לרגל לעומת נעל סגורה שבה הרגל צריכה לחכות לפעמים יום שלם עד שתוכל להתאוורר. קל מאד לנעול כפכפים וגם לחלוץ והם אינם מצריכים שרוכים או אבזמים. זה חשוב מאוד בעיקר לנשים המתקשות בנעילת נעליים, כמו נשים בהיריון, נשים הסובלות ממשקל עודף או אלו הסובלות מכאבי גב או ברכיים.

באתר של נעלי פאולה תוכלי למצוא כפכפים מעוצבים לנשים שבעיקר יהיה לך נוח להליכה או לעמידה ממושכת למשך שעות רבות. חשוב שמעבר לעיצוב, יהיה לך נוח וזה מה שמנחה את המומחים של נעלי פאולה בדגמים שלה. אצלנו תוכלי למצוא כפכפים בדוגמת סנדלים פתוחים או סגורים מקדימה ופתוחים רק מאחור, תוכלי לבחור את הדגם שנראה לך ביותר ולבצע הזמנה שתגיע אלייך במהירות מירבית.

מוזמנים להתרשם ממגוון הנעליים שלנו:

Shop now